divendres, 7 de juny del 2013

Valoració de l'assignatura

Suggereixo
Un dels aspectes que més han afectat al desenvolupament de l’assignatura ha estat la confusió a l’hora de fer les activitats, sobretot al principi de curs. Crec que hi hauria d’haver un cronograma tancat des d’inicis on s’especifiquessin totes les activitats i totes les entrades del bloc, a més d’un document extens explicatiu de cadascun dels treballs que s’han d’entregar.
Critico
Jo personalment he compaginat aquesta assignatura amb les pràctiques al centre, i crec que hi ha un volum excessiu de treball si les combines. A les dues assignatures hem fet un bloc i un quadern, que hem de presentar en la mateixa data i en els que es solapen o es reiteren algunes de les activitats o reflexions. Crec que per donar la qualitat que mereix cadascuna s’hauria de revisar aquest volum de treball i cercar l’equilibri per no carregar-nos.
Aplaudeixo
Els continguts de l’assignatura, en especial, ja que m’han ajudat a tenir una visió més crítica envers la pràctica docent, les situacions quotidianes i la meva actuació per arribar a reflexionar correctament i modificar-la en cas que fossi necessari.

A més, el mòdul d’innovació m’ha fet entendre la diferència entre accions i projecte de millora, i també il·lusionar-me amb una possible realitat no tant llunyana, que és construir el meu propi projecte empresarial.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada