dilluns, 10 de juny del 2013

Les competències que he adquirit

A trets generals, aquesta assignatura m’ha ajudat a centrar més la mirada i aprendre a fer reflexions per millorar tant la meva actuació docent com la dels meus companys.

A trets més concrets, les competències que he anat adquirint amb aquesta assignatura són, en primer lloc, reflexionar sobre els elements que porten a una bona actuació professional i identificar les bones pràctiques. Tenint en compte allò aprés a la carrera, ha hagut moltes actuacions i situacions del centre que m’han fet aturar-me i analitzar-les més pausadament. D’aquesta manera he pogut diferenciar allò que em pot ajudar a mi a ser millor educadora, però també aquells aspectes que no voldria repetir amb la meva actuació.

Aquestes reflexions també han estat fruït, a banda d’allò que ja coneixia, de totes les experiències i informació que he anat cercant en blocs de companys i altres professionals amb l’objectiu de fer-les més completes i elaborades cada vegada.

Aquesta cerca d’informació ha anat modificant els meus propis coneixements, fins arribar a identificar els meus punts forts, com el dinamisme, les ganes d’innovar o la capacitat de dirigir un grup, però també els meus punts febles, com la programació d’activitats elaborades i la improvisació d’activitats relacionades amb els contes i les cançons. Per tant, aquest estiu serà moment de treballar per millorar aquells aspectes on no sóc tant competent, sense oblidar-me de cuidar aquells on sí que ho sóc.

Per últim, la realització de l’assignatura m’ha permès fer-me constantment preguntes sobre com funcionen els centres, com m’agradaria que funcionessin, i com ho faria jo per arribar a dirigir un centre de la manera que tinc pensada.


Només m’agradaria expressar que, per arribar a gaudir completament d’aquesta assignatura, hauria d’haver menys volum de treball i més qualitat en cadascuna de les activitats. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada